Vi behandlar beställningar mellan måndag och fredag. Beställningar kommer att behandlas inom 2-5 arbetsdagar efter beställning och skickas när beställningen har behandlats. Observera att vi inte skickar på helgerna.

På grund av den höga efterfrågan på våra produkter levererar vi dina beställningar inom 14-21 arbetsdagar.

Om din beställning inte har kommit fram inom den beräknade leveranstiden, vänligen kontakta vårt supportteam. Du kan vanligtvis förvänta dig ett svar inom 1 arbetsdag.

Vi kommer att skicka ett e-postmeddelande med spårningsinformation så snart din beställning har skickats från vårt lager. Du kan spåra din beställning här.

* Observera att detta endast är uppskattade leveranstider och att seashelter därför inte kan garantera leveransdatum.

Se till att all leveransinformation är korrekt. Om det finns felaktig och/eller saknad information kan vi bli tvungna att kontakta dig för att uppdatera leveransinformationen, vilket kan leda till förseningar i leveransen av din beställning. Förseningar kan också uppstå till följd av tullklarering.

Ditt lokala tullkontor kan kräva ytterligare dokument och tid för att tullklarera ditt paket, vilket kan fördröja den beräknade leveranstiden.

Din beställning kan levereras till dig av antingen det lokala postkontoret eller en lokal kurir. Beroende på ditt område kommer de flesta beställningar att levereras av din lokala posttjänst, så paketet kommer att tas emot tillsammans med din vanliga post. Om du inte är hemma när leveransen sker kan posttjänsten lämna ett meddelandekort med information om hur och var du kan hämta din leverans.

Ange din adress i alla uppgifter, annars kommer paketet som vi skickar till dig att returneras till oss.